1. Céginformációk:
Webáruház üzemeltetője:
(a Csomagküldő áruházunk működtetője)
SAVE GUARD Kft.
Adószám: 13037114-2-13
Mintabolt és ügyfélszolgálat:
FISH HUNTER horgászbolt 2700 Cegléd, Kőrösi út. HRSZ:5739/6
Vásártér volt Kishíd vendéglő!
Telefon: 70/383-1418
E-mail cím : Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Webáruház címe: www.fishhunter.hu
Nyitvatartási idő: Hétfő- péntek: 8:00-17:00, szombat: 8:00-12:00
Boltvezető: Túri Attila
2. Böngészés a Webáruházban:
Vevőtájékoztató magyarországi (belföldi) vásárlók részére
(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.
Figyelem! Megrendeléseket csak Magyarország területéről tudunk elfogadni!
3. Regisztráció:
Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. A Bejelentkezés menü "Regisztráció" sorára kattintva kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.
Azonosító: ez egy olyan valós vagy becenév (nick név) legyen, amelyet még eddig itt senki nem választott. Ez a név fog megjelenni akkor is, amikor Ön fórumbejegyzést tesz. Az azonosító nem tartalmazhat ékezeteket, minimum 3 karakterből kell állnia, maximális hossza 16. Ez lehet bármilyen betű vagy szám.
Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, elküldjük e-mailben.
E-mail: címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.
A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy ellenőrző e-mailt, amellyel leellenőrizzük, hogy a cím valóban létezik-e. A későbbiek folyamán már csak be kell írni a felhasználói nevet és a jelszót.
4. Vásárlás az Áruházban:
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.
A kosár tartalma:
A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele (1. lépés). A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a terméklistában meg kell jelölni a fölösleges dolgokat, és a bejelöltek törlése gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg (2. lépés). Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ki kell választania, hogy milyen módon kíván fizetni (3. lépés). A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra kell kattintani. (A csomagolási és szállítási összesítőn szereplő súly a termék gyári csomagolásával és tartozékaival értendő!) A csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), ha nem talál a kézbesítési címen senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.
Minimális rendelési tétel:
Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 1.000 Ft. Ennél kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.
A rendelés elfogadása:
A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.
Értesítő e-mail a csomag érkezéséről:
Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja kézbesítésre kerül.
Személyes adatok módosítása:
A DPD csomagcímke készítő és a Számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több, különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés háromféle módon történhet: 1./ telefonon, a 70/383-1418 számon 2./ e-mail-ben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen 3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.
5. A termékek szállítási módja:
Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat már NEM a Magyar Postával, hanem a DPD futárszolgálattal szállíttatjuk ki!
A DPD vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDőBEN kézbesíti. A futár, ha nem talál otthon senkit, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a DPD központi ügyfélszolgálati telefonszáma mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is értekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi DPD depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a FISH HUNTER horgászboltnak.
Kis csomag esetén pl.: horgok, forgók, zsinór,amennyiben 1-2db-ról van szó,
ajánlott küldeményként is fel tudjuk adni a csomagot, a Posta díjszabása szerint.
Ebben az esetben, mivel a küldemény nem utánvétes,
az áru értékét és a posta költséget előre át kell utalni!
Házhoz szállítási költség:
A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. A DPD maximum 40 kg össztömegű csomagot szállít el. E súlyhatáron belül a szállítási költség megállapításához teljesen mindegy, hogy a csomag milyen méretű és súlyú, hiszen csak az számít, hogy milyen értékű.
Csomag értéke Házhoz szállítás díja*
1.000-5.000 Ft: 1270,- Ft
5.001-10.000 Ft 1.590,-
10.000 Ft felett: INGYEN!!!
* A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t!
Csomagolási költség:
Termékeinket egy megfelelő méretű papírkartonba vagy papírdobozba csomagoljuk.
Ha a megrendelt csomag tartalmaz:
- Horgászbotot,
- Bojlis merítőt,
- Merítőnyelet,
- Merítőfejet,
- Szettet,
akkor a csomag összértékétől függetlenül (tehát 10.000 Ft-ot meghaladó értékű vásárlás esetén is!) 500 Ft csomagolási díjat számítunk fel.
* A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t!
Túlsúlyos csomag:
A DPD futárszolgálat maximum 40 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is (pl.: etetőanyagot), de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét - a rendelés összértékétől függetlenül - felszámítjuk!
Személyes áruátvétel:
A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a Ceglédi üzletünkben, munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.
Szállítási határidők:
Webáruházunk több mint 40 beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
Fizetési módok:
1. utánvét (csak Magyarországon!)
2. készpénz (személyes átvétel során, csak Magyarországon!)
Téves megrendelés:
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen vagy a 70/383-1418 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
Csomag újrakézbesítés:
Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Csomagcsere:
A DPD speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van például egy mérethibás termék akár 1-3 napon (!) belüli cseréjére. Gyakori probléma, mivel nincs mód a kiválasztott ruházat (legyen az esőruha, zokni, kesztyű, thermoruha, csizma stb.) felpróbálására, hogy az szűk vagy túlságosan nagy. A DPD segítségével ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen orvosolható. Mi a teendő? A termék átvétele után hívja fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát és közölje, hogy milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre. Önnek nem kell mást tenni, mint a korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. A dobozt meg sem kell címezni!!! Amikor másnap megérkezik a futár az új csomaggal, adja át neki a dobozt! Ő majd ellátja a megfelelő csomagcímkével. Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy Önnek ki sem kell lépnie a lakásából. Nem kell a postán sorban állni, nem kell feleslegesen mérgelődni, idegeskedni. Mindezért csak az 990 Ft szállítási díjat kell csupán kifizetnie minden egyes ilyen szolgáltatás igénybevétele során. Ezt abban az esetben is felszámítjuk, ha az Ön előző csomagjának értéke meghaladta a 10.000 Ft-ot, azaz akkor azt ingyen szállítottuk házhoz. Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A szolgáltatás erősen bizalmi alapon működik, hiszen Ön szándékosan egy tönkretett terméket is visszaküldhet nekünk, miközben egy újat kap helyette. Ha ez így történik, jegyzőkönyvet veszünk fel az esetről, a kárt "benyeljük", de Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a többet NE küldjön csomagot! A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb horgászeszközök esetében. Tehát, ha Ön egy 2,7 méter hosszú horgászbot helyett egy 3 méterest szeretne, ezt csomagcserével nem tudjuk megoldani.
6. Elállási jog:
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha e három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:
jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon vagy e-mailben
munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.
7. Szavatosság, garancia:
Szavatosság
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
Jótállás:
A SHIMANO és SPRO cég egyes termékeire a hazai importőr, a 3 év garanciát biztosít. A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
A vonatkozó jogszabályok teljes szövege itt olvasható:
- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
- 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- Ptk. a hibás teljesítésről
Garanciális javítások szervize:
Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán, a vásárlást igazoló számlával együtt. Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a Szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék javítható, a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.
8. Adatvédelem:
A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket a Save Guard Kft. elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.